Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. oktober 2011

Papirdokkene #13


Her er mitt aller første bidrag til utfordringene hos Papirdokkene. Satser på å kunne være mer aktiv i forum og utfordringer fremover.
http://papirdokkene.blogspot.com/2011/10/utfordring-13-fargeinspirasjon.html
Utfordringen gikk på å bruke nydelige farger fra en solnedgang, Her er hva jeg fikk ut av det, kortet er laget i rød og gul bazzil, jeg har klippet ut 3 sirkler fra et mønsterark, stemplet er fra magnolia og er fargelagt med promarkers. Har også stemplet oransje swirler under motivet - tror dette stemplet er fra KH design. Ellers er kortet pyntet med blomster og halvperler.

4 kommentarer:

Karen Elise sa...

Så herlig og fargesterkt kort! Skikkelig høst-stemning :-D

Gro sa...

Herlig kort Ingjerd. Så koselig å se at du er i gang igjen. Dette er jo farger som jeg er veldig glad i, og Tilda'n din kledde fargene.
Jeg har akkurat kommet hjem fra Ski-treffet, og er rimelig trøtt og sliten. Blir ikke mange timene med søvn i løpet av en sånn helg.

Klem :o)

Og takk for at du deltar hos Papirdokkene. Og jeg håper du vil være med oss senere også :o)

Diddij sa...

Kjempe fint kort, i herlige farger :)
Takk for at du scrapper sammen med oss papirdokker :)
Klem fra Linn :)

ps. fint hvis du linker direkte til bidraget :)

Anne sa...

Flott kort i fine farger! Farger man blir glad av!

Takk for at du scrapper med oss papirdokker

Smil fra Anne:)

Følgere