Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. oktober 2009

Promarker Challenge week 20



Promarker har denne uka en utfordring der man kan bruke hvlke av fargene man vil. Dette passer meg bra siden jeg ikke har alle fargene enda..... Kortet skulle inneholde 3 ulike former, det skulle kun brukes 2 ulike papir og det skulle også være med en sløyfe/blonde.
Mitt bidrag ble et vinterkort i blått, jeg har brukt mørk blå bazzil og et mønsterark som kalles "Vintertid" fra Maja design. Magnoliastemplet er malt med promarkers da selvsagt i ulike blå-grå nyanser. Jeg har stanset ut den blå "rammen" med spellbinders wizzard og den er pyntet med snøkrystaller i sølv som går over i hverandre under stemplet. Ellers har jeg benyttet en grå blonde fra Europris, halvperler og knapper. Inni er det snøkrystall stempel fra gcs artstamps

Promarker challenge

3 kommentarer:

Wiccababe sa...

fabulous card
Debbi
xx

The Crafty Den sa...

What a pretty card. Love the image and the colour scheme you've used. Great layout and the buttons are fab. Thanks for joining in with my challenge over at PFP this week. Hugs, Denise x

Caryn sa...

Great card, love the layout. Thanks for playing along at PFP.
Hugs,
Caryn xxx

Følgere